Penang - Reisverslag uit Castricum, Nederland van Cock & Maria - WaarBenJij.nu Penang - Reisverslag uit Castricum, Nederland van Cock & Maria - WaarBenJij.nu

Penang

Blijf op de hoogte en volg Cock & Maria

15 Januari 2013 | Nederland, Castricum

Vandaag onze laatste dag in Penang, Morgen vertrekken we richting Nieuw Zeeland.
Hebben hier een paar heerlijke dagen gehad. We zaten in een prachtig hotel, ruime kamers, zwembad met bubbelbad en leuke restaurantjes op loopafstand. Het eten is voortreffelijk (hopenlijk pas ik over 6 weken nog in mijn kleren, als het zo doorgaat is het niet best.) Veel gezien, waaronder tropische fruittuin, apenkolonie, vlinderpark, boedistische tempel, chinees theehuis enz.
Het weer is wel erg warm, het zweet loopt tot aan mijn tenen , maar dat mag de pret niet drukken.
vik ga nu een heerlijke duik in het zwembad nemen. Voor nu dus, lieve groeten voor allen

• 15 Januari 2013 - 10:30

Coby En Jan Brabander:

Heerlijk he dat reizen. Wij gaan ook goed. Morgen rijden we naar Marc en Leanne. Maandag naar onze vaste stek in The Nelson Bay. Veel plezier.. Coby en Jan

• 15 Januari 2013 - 11:35

Anneke Brab:

Ja, wel even wennen die warmte, fijn dat jullie zo genieten van alles. Het lijkt me ook perfect geregeld met jullie hotels enzo. Wij zitten in de sneeuw. Gelukkig hoeven we de weg niet op want er was vanmorgen een recordfile van 1000 kilometer en vastgelopen wissels op het spoor. Kortom, echt winter.
    Liefs van Anneke

• 15 Januari 2013 - 13:53

Ineke:

heerlijk die warmte, maar ik geniet toch wel van de sneeuw. Hier bij ons 25 cm. vanavond de eerste maraton op natuurijs. geniet van alles!!!!!!! lieve groetjes van mij, Ineke

• 15 Januari 2013 - 14:17

Annemiek Smittenaar:

Hallo Cock en Maria,

Dat klinkt goed allemaal zeg. Geniet maar lekker van de warmte en het zwembad.
    En lijnen komt later wel weer!!!!
    Wij vertrekken zo richting Barcelona. Ook niet erg!!

Lieve groeten,
    Annemiek Smittenaar

• 15 Januari 2013 - 16:19

Nico En Carla:

De warmte dat is even acclimatiseren maar...goed te horen dat jullie zo genieten van alles . Toen we vanochtend door het raam naar buiten keken was alles bedekt onder een witte deken Prachtig! (als je niet de weg op moet) en..... Het sneeuwt nog steeds. De kinderen genieten met volle teugen.We hebben vanochtend een slee voor Fenna gekocht ( vervroegd verjaardagscadeau) dan kan ze morgen samen met Chantal gaan sleeen.
    Gelukkig heeft Nico deze ochtend niet achteraan hoeven te sluiten. Hij werkt ook vandaag vanuit huis.
    Veel plezier en een goede vlucht naar N Z.
    grz, Nico en Carla

• 15 Januari 2013 - 19:17

Hetty:

Lieve Cock en Maria en reisgenoten,
    Jullie genieten wel zeg.! En dan ook nog lekker warm weer, hier ligt een dik pak sneeuw.
    Goede reis naar Nieuw Zeeland en geniet ervan.
    Liefs Henk en Hetty

• 17 Januari 2013 - 12:14

Hester:

Lieve Cock en Maria,
    Zijn jullie goed aangekomen in Nieuw Zeeland?
    Wat heerlijk deze tussenstop zeg, echt meegenieten zo, als ik dit lees.
    En lijnen wie denkt daar nou aan.......
    Ik ben helemaal niet jaloers hoor...
    Kus
    Hester