Christchurch - Reisverslag uit Castricum, Nederland van Cock & Maria - WaarBenJij.nu Christchurch - Reisverslag uit Castricum, Nederland van Cock & Maria - WaarBenJij.nu

Christchurch

Blijf op de hoogte en volg Cock & Maria

18 Januari 2013 | Nederland, Castricum

We zijn goed aangekomen in Nieuw Zeeland. Het was wel even haasten bij het overstappen in Oakland voor de transfer naar Nieuw Zeeland, maar we hebben het gehaald. Bij aankomst in de stromende regen onze auto gezocht. Toen we die hadden gevonden konden we de achterklep niet open krijgen, blijkt het een deur te zijn. Daarna was het lachen geblazen want George moest in een grote auto ,een automaat die hij niet kende weg rijden en dat ging bepaald niet vlekkeloos. Maar nu gaat het prima.vandaag zijn we van Christchurch naar Twizel gereden, een adembenemend mooie tocht met een uitzicht op besneeuwde berghellingen en een prachtig meer. Al met al een prachtige eerste dag in dit mooie land.

• 18 Januari 2013 - 12:34

Anneke Brab :

Ja, dat is wel even wennen met een automaat rijden in een grote auto en links rijden, alles anders. Maar niets went sneller dan gemak en een automaat is wél gemakkelijk.
    Fijn dat jullie zo genieten van het uitzicht, wij genieten mee van en via jullie berichten. Take care.

• 18 Januari 2013 - 16:44

A Gaath:

Gefeliciteerd met goede aankomst in nieuw Zeeland , Meiden doe 'n beetje voorzichtig met George he,
    Ik heb het maar druk met reisverslagen te lezen, je zou zomaar zin krijgen om te gaan boeken .
    Genieten jullie maar lekker van alles , en laat ons meegenieten van de verslagen. Agaath

• 18 Januari 2013 - 20:19

Jaap En Marja:

leuk om te lezen wat jullie allemaal meemaken. Hier in Castricum is het wit en koud. We hopen binnenkort te kunnen schaatsen. Jullie huis staat er nog prachtig bij en het licht brandt!

liefs Jaap, Marja, Ruben en Lara

• 18 Januari 2013 - 20:33

Ery:

wat leuk, zijn jullie met z'n 4 in Nieuw Zeeland? Reizen jullie ook alles met elkaar, kijken of ik jullie kan blijven volgen, heb nu een link van Carla gebruikt. Geniet van deze mooie reis! X Ery

• 20 Januari 2013 - 12:03

Ton En Emmy:

Leuk om jullie verslagjes te lezen (zou Wordfeud "verslagjes"accepteren?). Veel plezier en vakantiegenot!

• 22 Januari 2013 - 11:41

Hester:

Lieve dames,
    Wat een leuk verslag.
    Ik volg jullie op de kaart. Heb de vraag van wat kraamverzorgsters gekregen of ze jullie mogen volgen.
    Ik hoor het wel.
    Liefs en geniet!!